Hellu<3

Helllu alla!, Jag ska berätta lite kort om vad jag har gjort under dom hära dagarna tills nu : I Torsdags så åkte ja och jessica, min syssling till Skärholmen och shoppade, jag shoppade ett par skor och ett halsband till fara(till hennes födelsedagfest) sen gick vi runt och kollade på kläder. Sen drog vi hem till henne och satt vid datorn hahah.Sen på fredagen så var jag med Jessica typ alla dagen för att jag ,mamma,fia skulle ha en tjejkväll, mamma gjorde förätt och huvudrätt och hela rubbet så det var kul!. I lördags så var jag på Fara's fest, det var skit kul, dansade typ salsa mer än halva kvällen, den började fyra och slutade 1 hahaha, och jag dansade i stövlar med klack(inte smart) men hur kul som helst!.I söndags så låg jag i soffan hela dagen hahaha...I måndags så började skolan igen(skit tråkigt) men det var kul för efter skolan så gick jag och köpte godiis till fredag och sen var det TJEJGRUPP. Det var jätte kul :D. Idag(tisdag) så har det inte hänt så mycket, träffade jessica efter skolan sen käkade jag middag,så nu ska jag fixa min mp-4 och titta på tv. Den rätte för linda rosing och Desperate howsives börjar idag!
Lite bilder från dom hära dagarna :

 skor, 149,00 :- i barnstolekar, i vuxen kostar det 199.00 :-

 jag i lördags innan festen/ mer bilder fr. festen  :)<3

Kyss&Schmeek.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0