plugga,plugga, och lite mer plugga!.

Hellu, ska säga vad jag har haft för mig dom här dagarna. I måndags så hade vi studiedag(JIPPI^^) sen på kvällen så var det tjejgrupp,ganska kul vi garvade åt ingenting haha. I Tisdags (igår) så var det en vanlig skoldag, tänkte plugga men var jätte trött så jag somnade redan vid fem på kvällen haha, sen vaknade jag fyra på morgonen, mindre kul men det var jätte skönt att gå och lägga sig så tidigt ;P. Idag har det väl inte hänt så mycket,måste typ plugga jätte mycket.... Så hinner inte skriva så mycket tyvär, men ni får ha det gött,<3
 Kläder jag hade idag:
Tunnika 99,50 :-   Vila
Leggins(svarta) 79,50 :- H&M
Bälte (Gammalt).

Kyss&Schmekk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0