Söndag kväll :/.

Hellu<3. Idag har jag varit på ''kalas'' hos min syssling Jessica, som fyllde år :). det var väldigt kul. Vi stannade där typ i två timmar. När jag kom hem så satte vi på Wallander:Mörkret,sen efter det så var jag tvungen att plugga so :/. Just nu så sitter jag framför tv, tittar på wipeout, väldigt roligt,för Linda rosing är med haha xD.Det är faktiskt kul att se Linda skämma ut sig i leran!. Ikväll blir det väl lungt,ska plugga kanske lite till men får se. Jag kollade nyss ut och det är JÄTTE mycket snö ut,man tänkte liksom :whf!, det var ju vår nyss... Aja hoppas bara att det försvinner till imorgon.. Ska stänga av datan nu,men kanske skriver imorgon för jag har väldigt mycket läxor...Ha det bäst, lite bilder fr. idag..



Tunnika - 99,50 :- Gina tricot.
Leggins- 79,50 :- H&M
Halsband - (present) Ur&Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0