En helskön kväll :).

Tjena!, har haft skit mkt uppsattser att göra dena vecka så därför har jag inte kunnat blogga :).Men kommer blogga mkt i helgen. Vi har också fått besök eller vi ska passa M&M katt Missan, skit kul*NOT*, hon är inte så förtjust i mig haha ;P.  Idag lämnade vi in so hemtenta , eller jag lämnade den i går  egentligen, hehe duktiga mig :).. Vi hade också läxförhör, mindre kul . Men jag hade pluggat så det var ganska enkelt ändå. Idag efter skolan gick jag och Matilda till spaaks,förvånad?,nej kanske inte. Och sen träffade jag upp Jessi i tumba och vi gick till kören. Efter kören var det UG,Skit kul!, för det var bara Cia , och inte för att vara taskigt mot Solveig  ,men Cia är ju mera chill och rolig. Så vi bakade bullar och körde snurra flaskan, hahah så man fick höra typ alls hemligheter,deras sexfantasier m.m. Skit kul!. Kom hem typ precis innan 11 :).  Har både videobloggat och tagit kort men jag hittar inte min mobilsladd,fuck fuck fuck!.


(Missan, bland mina skor :O :) )

PUSS.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0