Hahah.

Haha måste bara få berätta en grej, asså Jag och Ollan snackade om ifall att vi skulle gå tsm på balen och då sa jag typ så här till mammsen: Jag och olivia ska vara lesbiska för en kväll och gå på balen tsm(för man MÅSTE gå kille och tjej). Och sen berättade min mamma för hennes mamma, asså domär kompisar .

Mammsen till Ann ,hon var cool lung och jätte seriös:  Ja, Ann asså jag vet inte hur jag ska säga det här och jag vet inte ifall Olivia vill att jag ska berätta men jag tycker du borde få veta det....
Ann , Oroligt,: jaha?.
Mammsen: Ja.... Jag tror Olivia är lesbisk....
Ann överlycklig: JA!!, HON RÖKER INTE!.
Mammsen kollar förvånat på henne, liksom vem väntade sig den reaktionen :O xD. Fan våra mammor är ju som dom är heller hur Ollan!.

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0