Life Goes On.

Tjena!, Kom hem från lägret typ 5 , som tur var så visste busschaffören vart vi skulle och inte körde vilse så att det tog mer tid att komma hem... På fredagen hände det väldigt mkt saker, heheh några sexiga saker nej skojar bara men typ. Aja för att inte avslöja för mkt ,men en sak som jag kan säga är FY FAN VAD KUL VI HADE på kvällen!. Sen på natten kom det några sjuka typer och  typ ville starta bråk,men jag va typ helt död vid det laget och typ bara: äh, gå härifrån vi ska sova nu och då dom blev typ stumma och sen försöka kaxa emot, snacka om att inte ha något liv?! Haha och sen typ när vi skulle ''sova'',inte för att jag kunde sova för att Felix petade på mig typ stupp ikvarten och frågade ifall jag sov -_-, sen på morgonen fick jag veta att Erick hade ''hållt om'' mina fötter medans han sov , weird?!. Aja och sen hände det lite saker blablabla... Men det bästa med det här lägret var nog att man träffade några nya människor men också några gamla som man inte har sett på länge ,kulkul!. Här är lite bilder, Lovisa har typ gjort skit mkt videosar så jag kommer ta dom från henne och lägger sedan upp dom här :

En osminkad och trött Sara på bussen(=



hahah wtf?, vet ej vad jag gör :P.



Bästis sov på bussen och jag gissar vad hon drömde om ;P<3



Syster
dissade mig också och sov,men jag vet vem hon drömde om(;<3



hehe en rolig grej vi skrev till våran ledare Cia, haha. Ingen förstår?.



Men ska väl typ dricka lite cola,chilla och titta på min favvofilm-skruva den som beckham!.

Kyss & Schmeek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0