Nu räcker det!!.

Asså gud vad jag är trött på det här, varför ska alla hoppa på en och börja klanka på en när man i sin egen blogg skriver om sig själv och sina känslor och shit. Varför ska ni ens bry er?!. Det är min blogg jag skriver vad jag vill och vad jag känner. Men jag försökte skriva så ''konstigt'' så att alla inte skulle fatta vem det var lite menat till. Men jag ber om ursäkt ifall jag gjorde någon upprörd, det var inte meningen. Därför har jag tagit bort inläggen , men ni ska veta att jag kommer skriva om vad jag känner och så, men inte säga några namn, det kommer jag. Men varför ska ni hålla på och klanka ?!. Åhh, blir så trött på sånt här...

A. Det är redan folk som vet men för dom som inte vet det(dom kommer ändå få reda på det på måndag).
Jag och Matilda är inte kompisar längre, så. Släpp det nu.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0