Äntligen dax för läger!.

Tjenare!, kom precis hem från skolan nu, hade orienteringsprov(wtf?!),  ja det gick väl så där... Aja, NU ÄR DET ENTLIGEN DAX FÖR LÄGER, YES!. Guud vad kul vi kommer ha!. Bussen kommer 5 så jag ska träffa Jessi vid halv fem men innan ska Lovisa komma till mig och vi ska väl typ chilla?. Så nu ska jag duscha och fixa mig sen ska jag packa klart, omg jag har inte packat klart :O. Plus så är jag fortfarande genomförkyld, men jag har inte så ont i halsen längre tack och lov!.

Tack för alla komentarer ska verkligen ta till mig, men ska fixa upp och de på söndag när jag kommer hem för nu är det ju lite kort om tid :). PUSS. <33


(jag i lördags)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0