Plugg och Tjejgrupp snart !.

Hellu , idag har man varit i skolan. Den här veckan har man projekt så jag passade på att göra min so hemtenta som är nästan klar och sen har jag och Felle skrivit klart våran Vatten. uppsats till KRUT!. Om 50 minuter ska jag träffa Yasse, Felle och Anita , vi ska göra traditionen innan tjejgruppen :). Ingen vet vad våran tradition är och det får ni ike veta (Feel The Pain)  ,  i dag ska vi på bio med tjejgruppen, ska typ se Prinssesa(Prinsessan ) aja något sånt , hoppas den är bra :). Tyvär så hinner jag inte lägga in alla,spelade in väldigt många videoinlägg under helgen men då lägger jag upp i morgon eller nåt , puss. <33

Lite bilder från idag:


(Min fina tekning)



(haha , Jawahir med färg i ansiktet )



(ännu en snygg tekning som jag målade(a) ).

Puss.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0