Trög uppdatering.

Tjena!, ja jag vet att jag inte har skrivit på länge aja, i helgen så sov Charmtrollet(lill kusinen) över hos oss till fredag till lördag och vet ni vad?!, HON KAN GÅ, visst kanske inte flera meter men ganska mkt iallafall!. Sen på lördagen så gick vi upp till M&M och käkade middag och hade det mysigt :). På söndagen tog jag det bara lungt, tittade på en film som var 4 timmar lång och sen gick jag och träffade Jessi :). kulkul!. Imorgon ska vi till bajsverket och kolla hur dom jobbar där?. Så man ska inte äta frukost för då spyr man antagligen upp det direkt man kommer in i byggnaden :S. Tyvär så blir det inga bilder men lägger in en ''ny'' bild som jag inte har visat på bloggen :).


(Omg, asså kolla nt på min mun gjorde värsta minen,men kolla min ögon(a). )

Kram.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0