Afrikansk dans ikväll(:

Tjenamårs!. Förlåt om det förra inlägget blev lite skit där... Ja, idag har jag varit i skolan skit booring och sen SYV snackade om att vi skulle söka in snart till gymnasiumen och man blev fett stressad, men som tur är så vet jag ju redan vart jag ska/vill gå. Ikväll blir det afrikanskdans med mammsen och Ollan kulkul!. Ja , men det var typ allt som har hänt idag och så. Lite tråkigt kanske, men jga tänkte först träffa en kompis , men vi har inte snackat om ifall vi ska träffas idag eller inte och jag tror nu är lite försent... Men nu ska jag installera Desperate Housewife spelet och se ifall det är något kul att spela :). Ses .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0