En bra början på det nya året.

 Hejhej :). Vad jag gjorde på nyår det var att ligga i soffan med en kopp te och ibumetim nära mig. Jo det var nämligen så att under´natten fick jag över 39 graders feber och jag låg och frös hela natten, tills min syster som l¨åg brevid(för att mammas kompis sov i fias säng så delade vi) då fick jag hennes tecka och jag väckte hnne typ hela tiden , så jag låg med ragstrumpor,långa byxor,en t-shirt, en tjock kofta, två duntäcken och en tjock filt i fles och ändå frös jag, men sen på morgon sidan frös jag inte snarare tvärt om, så när mamma såg mig hru jag såg ut så bestämde hon sig att vi inte skulle ner till Jessi som vi skulle egentligen har gjort :/. Men det var endå en ganska skön kväll så jag ska nt klaga så och plus fick jag ett glas chmpange vid tolvslaget och då var det ok :). hehe ja, men nu orkar jag inte skriva mer, ska gå och göra lite te och sätta på en film.Hörs.




puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0