första skoldagen -_-.

Hellu Hellu!. Idag var det den första skoldagen, BOORING!!. Aja men dt var kul att träffa alla kompisar och så men inte allt pluggande GOSH!. Men det var ju så här att jag trodde vi bara skulle ha en chilldag och få sluta tidigt, men nej då, klart ska vi ju ha halet vanliga och lektioner och sluta halv 4,jippi. Men jag har sv nu i morgon och sen engelska ons-torsdag. Asså att ha svenska är väl kul men att ha engelska BLÄ säger jag bara. Hm, nu har jag preics fixat mitt trådlösa internet och mitt tangentbord gick sönder men, men vad ska man göra?. haha är typ helt flumm för jag är så tröttt och vill bara gå och lägga mig men nej det får jag inte för då kan jag inte sova inatt har mamsen sakt :S. Aja skriver kanske mer ikväll puss <3.

P.S. Tror min bloggtorka har förssvunnit hahha D.S


Bässtis & Jag på julafton(=<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0